Friday, April 15, 2011

saya yang tiada perasaan.

assalamualaikum.yes!mmg lame x menulis~,x membebel..bla2~huhuhu..x pnya masa yang terluang utk mengarang,meluahkan perasaan,even nk pk psal perasaan pon x de mase..biar je smua berlalu sndri.,,biar masa menentukan...bukan ape,kalau di layaann...huhhh~mmg x abiissh!bukan 2 je,lagi teruk,,parah!dan mgkin dah x boleh bangkit menjadi nabilah yg slalu konon2 positive dpan org,.huu..ops!dah2~kembali kepada topik.!hukhuk.
saya yang tiada perasaan.huh!mungkin sebab dah mcam2 yang jadi sejak akhir2 ni...bnyk sngt perkara,,yg gembira,yang terindah,yg terkejut,yg sedih,yang sangat sangaaattt sedih,,yang..melayang...??huhu.lupakn.
semuanya buat saya dah x tau cara nk express feeling..rase mcam..ntah..bile smething happen.saya akan terdiam..pastu,,..."ok!dah x de masa,sambung kerja..lupakn nabilah"~kalau dulu..fuh!...mula laa..mlayan,memikir..2,3 hari,,,termenung.sdeyh..monyok!huhu.
dan tbe2 terpk,,,bleh ke prasaan mcam ni?lama ke akan mcam ni?kee sbab skunk tgah busy,so mcam x smpat nk endah kan ape yg berlaku,xnak layan perasaan diri...?ke saya akan kembali mcam dulu,??bila saya dah x busy,saya akan jadi mcam dulu?yeke?hurm!

1)situasi pertama = kisah perhubungan dgan lelaki....
tgok laki skrang dah x de perasaaan..hahaha..*gurlz out there,jgan takut..i'm not less!ok~ btol.i mean..laki2 yang saya suka,(bnyk 2,haha).ehem2~skunk tgok die,,cam,ok..dah tgok pas2..xde debaran,,x de angan2.stop smpi tgok 2 je.x de plak rse cam dulu2...'ok ape yg aku perlu buat utk si DIA nampak aku,perasan aku kat sini ni..'(hati berkata)..hahaa...skrang dah TIADA!..sekadar..tgok,ok!..dah!bye!..huhu..mgkinkan sebab saya mmg dah x de prsaan kat DIA..atau..errr...tpi mmg kat smue orang pon dah xde.tgok laki2 x de prasaan ok!erm..mgkin saya sudah menanam perasaan tidak mahu berkapel,,,or,,,ahaha,nak jadi andartu!..oit!haha,,x la kot smpi mcam 2..tpi ye la..buat mase skrang,x de!kosong!yiilek!rasa saya kosong terhadap perhubungan dengan lelaki.saya slesa bgini skarang,kalau ada pon,,,mcam bnyk msalah je nnti,penat la melayan perasaaan.saya tiada masa!utk family n kwan2 pun x penah abish masa bersama2.tmbah2 ade junior skrang..huuu...ntah..n right now,i mcam,,i wish for kawen yg diatur...tibee~huhu..n mybe the most right reason why i dah x de prsaan bgini sbab...saya dah penat menungguu.,i tired of waiting. =I

2)situasi kedua = kisah status
huhuhu..dgan status mcam ape je kaaan...huhu..x!hidup saya nnti yg mgkin xkan busy seperti sekarang,,sbab saya dah x de pape tnggungjwab.i'm free~huhu...suppose sya sdeyh..n i know,saya akan sedih,,saya akan sdeyh yg berat..sbab,saya akan hilang bnda yg saya suka..tpi..ntah..mgkin nnti ...lepas semua ni berakhir,mgkin bila saya dah abis exam,abis sem,tyme cuti,or tyme dah msuk sem baru..bile perubahan i2 makin jelas yg saya bukan sesiapa..Mungkin..tpi buat msa sekrang mmg x rase pape.kosong.menangis x,gembira tak..bile org tnye..huhuhu..jwab 50/50.tpi sbnrnye...x rse pape!huhu,,bleh x ckap mcam 2...bila nea tnye,,.sdeyh sbnrnye,,x bleh nk m'balas.hnya mampu berkata "mgkin nnti,aku akan sdeyh,sabar je la nea =)".

3)situasi ketiga = kisah2 yg biasa~!
mksdnye..trase hati yang biase2..trase hati ngan kwan2..trase hati ngan org2 sekeliling,trase hati sebab exam..??ahaha..erm,dah x de dah skunk,,kurang ...kdang2 2 cam nak trase,,sbab mmg ade smething yg dorg buat 2,,mmg patut trase pon,,tpi rase sakit 2 kejap je.pas2 hilang tbe2.mati terus rasa 2,rasa mcam tidak perlu terasa.nk biarkan.hurm!pelik sbnrnye,,sbab kalau dulu,mesti trus rase cam,sakit,geram.smpi boleh to be continued..huhuhu..skrang bile dorg buat pape pon mcam...biarlaahhh~menelan air liur je.huhu.terasa dgn exam?huhuhu...skrang saya cuba menjadi positive selalu,setiap masa.utk family saya.mereka yg saya fikirkan skrang,sntiasa!..dan sbab mereka juga,,saya masih meneruskan hidup ni dgan snyuman.=)
and lastly ,,skrang bile dgar lagu yg sdeyh2 pon,,x de pape.smpi memaksa diri utk rasa sedih mdgar lagu yg sdeyh,,smpi tgok lirik,nyanyi2,,termenung.x rase jugak.hahhaa...kalau dulu..bukan kte nk dgar lirik,dgar muzik awal lagu 2 pon dah...haaaaa~menitik la!huhu...

penat mencari reason kenapa,and again i say "ah..nanti la,x de masa nk pk n mcari~".mgkin selepas sesuatu kejadian i2 buat saya jadi mcam ni,x nk pk psal diri sndri ,belajar dari kesilapan..pk psal org lain dan lupakan psal diri sndiri dulu.yes!butt~igat pesan mak."..dah2!xyah pk bnda2 yg remeh,adik dah 21 tahun,dah matured,be matured.fokus study jee.."..ok..so...sszzzerkkjeeekkkkoouhheek(reverse)...hahaha..*pk psal orang lain dan psal study frst!..ok dah...ahaha..perasaan saya??nanti2 laaa..huhuhu...
n x tahu la sbnrnye boleh ke b'perasaan tidak ada perasaan mcam ni,x pe ke,,smpai bile ye.,,huhu..biarlah masa menentukan,,sebab bile pk dari sudut +ve,bagus juga,lebeyh2 mase tgah mood exam ni kan..huuu!insyaALLAH,mgharap kan yg terbaik.may ALLAH show the way.the right way..amin!=)
*kesimpulannya :exam mood*=.='

No comments:

Post a Comment