Thursday, April 21, 2011

boleh x saya....

boleh x saya terasa sedih..
boleh x saya terasa sakit..
boleh x saya terasa tersentuh..
boleh x saya terasa terkejut..
boleh x saya terasa x nak bercakap sampai bila2..
boleh x saya terasa geram..
boleh x saya terasa marah..
boleh x saya terasa cemburu..
boleh x saya terasa terkesan dengan tindakan mereka..
boleh x saya terasa penat..
boleh x saya terasa nak berputus asa..
boleh x saya terasa nk berputus harapan..
boleh x saya terasa nk hentikan semua ni...
boleh x saya terasa nk pergi jauh...
boleh x saya terasa nk pergi,,pergi sekejap je pon,nk hirup udara saya sendiri..
boleh x saya terasa xnak minta maaf..
boleh x saya terasa x nak kalah dah kali ni...
boleh x saya rasa yang semua tu bukan salah saya,,salah saya ke..?

..boleh ke?boleh ke saya tahan semua ni,,tahan semua kesakitan.saya manusia biasa.x mampu.ade kekhilafan.dan kdang kala saya terasa nk disayangi juga dan dipedulikan.rasa takut terjadi sekali lagi betul2 menghantui.,rasa dimana saya dah tak boleh bangkit semula..mak kata " adik,jangan fikir.biarkan,mohon maaf dan pergi.buat mane yg lebeyh penting,belajar.biar menang belajar!" makkk~~ya ALLAH. tunjuk aku arah jalan yang benar.yang kau redhai.

No comments:

Post a Comment